Things are looking up!

Har nu officiellt börjat läsa till bibliotekarie, sagt hejdå till arbetsförmedlingen och Eductus, dessutom fått ett samtal från min före detta chef på bokhandeln angående att möjligtvis jobba lite i februari. Och så får vi ju inte glömma att jag är vikarie! Är redan bokad att vicka två dagar nästa vecka, ska agera Matte/Engelska-lärare på mellanstadiet i min nästkusins klass bland annat. Har varit där innan så det ska nog inte vara några problem.

I morse gick jag upp redan halv sju, helt frivilligt. Jag och mamma var tro det eller ej och simmade. Det var riktigt skönt måste jag säga. Simmade 20 längder sen satt i bastun en stund. Kom hem lite efter åtta, åt frukost innan det var dags för kursintroduktion. Efter det har vi bara tittat på tennis men det är dags att vara lite produktiv snart. Ska beställa kurslitteratur, skicka lite mail etc. I skrivandet stund fick jag nu en jobboking för imorgon, 9 timmars småbarnsavdelning på förskola. Lär vara duktigt trött när jag kommer hem efter det. haha.

Anyway, time to get shit done. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0