I'm so happy, oh so happy!

Det var ett tag sedan nu. Men jag kan glatt meddela att min kandidatuppsats nu är klar för inlämning. Det vill säga helt klar. Det känns helt jävla overkligt. Nu finns det bara ett problem. Var ska man lämna in den? Ingen i klassen vet men det ska vi nog lista ut innan klockan slår 12:00 imorgon. Om inte annat mailar jag in den till min handledare så får han ta hand om resten. Cause I'm doooonee!! Hehe, ja, jag är glad. Märks det? Nu ska jag spedera resterande del av dagen i soffan med att läsa och titta på tv. Lite tennistittande hade ju inte varit helt fel. Gud vad jag har längtat efter att helhjärtat kunna ägna mig åt att titta på tennis. Det kommande dagarna får jag semester innan det är dags att förbereda sig för slutopponering på uppsatserna. Så ja jävlar vad jag ska titta på tennis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0