They’re enlightened

Sitter på mitt rum hemma hos päronen och letar efter motivationen att plugga. I sommar läser jag en kurs i musikjuridik och den sista uppgiften ska vara klar och inlämnad vid midnatt. Nyss slängde pappa upp ett 200grams marabou på mitt golv, lite godis när man pluggar är aldrig fel. Så nu ska jag bara börja med uppgiften också. Gjorde faktiskt en liten skiss på den igår så jag inte skulle glömma bort vad det är jag vill ha med. Egentligen är det bara att sätta igång och få det gjort, men åh motivation. Det gör inte saken bättre att så fort jag är klar med musikjuridiken måste skriva klart min kandidatuppsats. Får jag inte den godkänd snart blir det inget CSN för mig i höst. Det vore inte bra!
 
I övrigt då? VM i friidrott börjar snart, dagen efter det är slut börjar US Open. I love me some sports. Tidsskillnaderna är dock inte så roliga, men det löser sig nog. Sova får jag göra någon annan gång. Haha. Nej, nu ska jag skriva en sammanfattning av All you need to know about the music business!
 
 
“Some people think they like music, but they have no idea what it’s really all about. They’re kidding themselves. Then there are people who feel strongly about music, but just aren’t listening to the right stuff. They’re misguided. And then there are people like me.”...“The kind who live for music and are constantly seeking it out, anywhere they can. Who can’t imagine a life without it. They’re enlightened.”
- Just listen, Sarah Dessen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0