Praktik

Sitter på praktiken och pustar ut efter en extremt stressig morgon. Första föreställningen blev föresenad och klasserna efter var tidiga och kom en halvtimme innan utsatt tid. Plus att eleverna till föreställning två var otåliga och höll på att riva stället. Inte okej. Barn alltså. Igår var det en tjej som tog sönder kranen på toan så den inte gick att stänga av. Rörmokaren fick komma och laga den. Livet är spännande på teater, haha. Och om ni inte förstod det så har jag praktik på en teater. Jag springer ärenden, välkomnar skolklasser till föreställningar, diskar, damsugar scenen, skriver kontaktlistor, googlar, bokför, ja allt möjligt helt enkelt. Nu ska jag återgå till att jobba, när föreställningen är slut ska vi fika för att fira min födelsedag. Tåååårta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0