1/3

Pluggar för fullt just nu. Denna veckan ska jag helst ha skrivit halva min kandidatuppsats och läsa en bok på 400 sidor och skriva en sammanfattning av den. Så det är full rulle och inte tid till mycket annat. I dagsläget har jag fått ihop cirka en tredjedel av min uppsats, det går framåt i alla fall. Men idag ska jag fokusera på att läsa min bok. Ska nämligen hålla en redovisning om den nästa vecka så måste vara förberedd. När jag tar nästa paus ska jag kolla med mamma om hon vill följa med och gå en runda. Solen är ju äntligen framme och visar sig. Förra veckan fick vi reda på hur många "soltimmar" Växjö och Osby haft i November så långt. Växjö låg på 45 minuter och Osby på en timme. Det där är ju inte annat än deprimerande. Så vi får ju ta vara på den lilla sol vi får.
 
Nu ska jag läsa och försöka avverka det första kapitlet idag. Det hade varit riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0