Lemonad och oreos

Är tillbaka i min kära lägenhet i Växjö efter att ha spenderat två veckor i Osby hos päronen. Idag har varit en väldigt produktiv dag så jag är helt slut nu. Hade redovisning på morgonen och slutade vid tolv. Efter det gick jag till Ica då det ekade i mitt kylskåp. Allt som fanns där var ett paket smör och vitlök. Kom hem och började julpynta i lägenheten och lyckades tappa min flygande gris i golvet så den gick sönder. Men som tur var så hade Bollen superlim hemma så jag fick låna lite och kunde snabbt reparera skadorna. Den ser dock fortfarande rätt mörbultad ut. Sen lunch innan uppsatsplugg och en stund framför tvn innan middag och mer plugg efter det. Så produktiv är jag vanligtvis inte på långa vägar. Men det är skönt att få så mycket gjort. Dessutom så var jag uppe innan klockan åtta imorse, oftast är jag inte uppe innan tio.
 
Nu ligger i sängen och ska snart kolla på ett avsnitt Gilmore Girls innan jag ska sova. Ska upp tidigt imorgon för att skicka iväg CV till alla ställen där jag ska söka praktik. Efter det blir lunch inne i stan med Magda innan hon ska jobba och jag ska plugga på bibblan med Bollen. Så det är full fart framåt imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0