Kämpa Josefin!

Framåt går det! Tio sidor text till så är jag så gott som klar. 25 sidor är det jag strävar efter och utan bilagor och framsida så har jag 15 i dagsläget. Woho! Mer än häften är avklarat. Nu ska jag bara se till att behålla en röd tråd och knyta ihop säcken på ett vettigt sätt. Hade möte med min handledare i tisdags och det hjälpte mer än vad jag trodde det skulle göra. Så jag bokade in ett till möte med honom nu på onsdag. Nu ska jag försöka producera så mycket text jag kan innan jag skickar in det jag har so far så han hinner läsa innan mötet. Ska se om jag kan vara klar innan julafton så det bara är småförändringar att göra i mellandagarna. Fan vad skönt det skulle vara med några dagars semester! Men så var det ju det där med uppsats och fixa en bra praktikplats... Oh well. Skriva, skriva, skriva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0