Återupplivelse, är det ett riktigt ord?

Tänkte jag skulle återuppliva min blogg på riktigt denna gången. Främst för att kunna dokumentera mitt sista år på universitetet som snart börjar. Nästa vecka närmare bestämt. Vet dock inte exakt vilken dag föreläsningarna börjar och vi har inte fått någon som helst information. Nyss lyckades jag hitta ett schema men jag vet inte om det stämmer. Återstår att se helt enkelt (men om det nu gör det så betyder det att jag kan gå på Twin Atlantics konsert i november, och det gör mig väldigt glad). Om en vecka beger jag mig upp till Växjö och min älskade lägenhet igen. Förhoppningsvis ligger där också lite post som väntar på mig. Men jag och posten brukar ju inte komma överens så det gör det säkert inte.
 
När vi har börjat har vi cirka en vecka på oss att ha lämnat in en idé till våra c-uppsatser. Jag är rädd och förstår inte hur jag ska lyckas producera på mycket text till ett och samma arbete. Fy för, det kommer inte bli kul! Sen ska man ju få godkänt på skiten med! Jisses. Jag tror det kommande året blir tufft och kräver att man har jävligt mycket diciplin, något som jag inte har. Får väl se till att skaffa det illa kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0