Hej sol!

Mina händer luktar kanel och kardemumma. Anledningen till detta är att jag har bakat idag. Och som ni kanske kan räkna ut så blev det kanelbullar. Förutom det så jag har idag skickat några viktiga mail (för så cool är jag), fotat (woho! Bilder kommer senare) och pluggat lite. Ska plugga mer efter middagen eftersom vi har seminarium imorgon och jag har läst typ en halv sida av boken som vi ska diskutera. Jag är så duktig så. Haha. Not. När degen jäste satt jag ute i solen och läste The Night Circus. Tror faktiskt att jag har fått lite färg i fejjan. Bjuder på en oredigerad bild bara för att jag kan, och för att It's always summer in my heart and in my soul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0