Time and time again

Har i stort sett packat klart inför Pragresan. Bara tandborste, balsam och mobilladdare kvar. Kanske ett par skor också om de går ner. Min väska är fullproppad. Det är ett litet mirakel att jag lyckats trycka ner så mycket i den. Kläder för fem dagar, två handdukar, sovsäck, kudde, fön, plattång, necessär med mera. Shit liksom. Det stor problemet kommer när vi ska hem igen. Haha. Det kommer bli jävligt intressant. Har tryckt ner en tygpåse om jag skulle behöva packa i den också sen. Vad ska jag göra resten av dagen? Duscha, måla naglarna och titta på The big bang theory och Arrow. Får se om jag skriver något här imorgon. Tror inte det dock. Så ni får ha det bra och så hörs vi på måndag när jag är tillbaka i Sverige. Kanske skriver ett kort inlägg från mobilen innan dess om ni har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0