Tillbaka på svensk mark

God morgon gott folk! Long time no see. Bussen rullade in på svensk mark cirka klockan tre i natt och jag var hemma i Osby vid fem. La mig direkt i sängen och sov till tolv. Nu sitter jag och äter chip från Tjeckien och dricker loka. Ska snart äta en macka dock hade jag tänkt. En kopp te med honung låter inte heller helt fel. Vaknade på hostlet i går med ont i halsen och öronen. Inte kul. Resten av dagen ska jag ta det lugnt. Kanske göra några våfflor, skriva ett mega långt inlägg om resan och sova. Kan också konstatera att jag inte vill åka båt på ett bra tag. Det gungar och det känns som att man är full även fast man inte har druckit något. Snubben som jobbade i affären på båten "Se det som en gratis fylla". Jippie liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0