Finfin friidrott

Har inte skrivit något på ett par dagar nu. Jag har helt enkelt inte haft tid för det. I torsdags när jag kom hem från stan var det Syrran som öppnade ytterdörren. Woho! Så denna helgen har vi varit på filippos och hyllan. Jag hittade två ramar som ska fyllas med konsertbiljetter. Körde till Ikea en runda i fredags, åkte kundvagn och träffade Emmy som jobbade. Vi har gjort egna skraplotter! De ska användas när jag fyller tjugo. Temat på festen blir Harry Potter. Man skrapar en lott när man kommer och får reda på vilket elevhem man tillhör. Tittat på EM i friidrott har jag ju också gjort såklart. Tre fina medaljer har det blivit så långt och fler kan (kommer) det bli senare ikväll. Nu ska jag fixa naglarna och titta på stumfilm och svara på frågorna till morgondagens seminarie. Sedan börjar friidrotten igen halv fem. Så borde nog börja med det nu så jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0