Elakt!

Telefonen ringde nyss och i brådskan att svara slog jag knäet i sängbordet. Tackar min mosters man för det blåmärket. Haha. Idag har jag pluggat lite. Och plugga betyder titta på film så det blev Hiroshima mon amour. Pappa kom nyss hem med pengar till mig från farmor. Pengar till Prag för att vara mer exakt. Växlade och klara från när hon var där. Woho! Nu ska jag försöka svara på frågorna till morgondagens seminarie. Har svarat på två av sju så här långt. Har också sett schemat kursplan för nästa kurs. Ser att vi har salstenta klockan åtta på morgonen vilket betyder att jag måste ta tåget tio i sju. Noooo! Trodde jag skulle slippa gå upp halv sex på morgonen efter jag tog studenten. Där trodde jag allt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0