You rock!

Long time no see. Typ. Sitter i köket och tittar på syrran när hon gör pizza. Tro inte att jag inte hjälper till. Jag smulade faktiskt jästen. Det är ju så svårt ni vet. Men i alla fall. Vad har hänt sedan sist? Jo, jag har varit på bio i stan med syrran, Axel, Milla och Elin. Vi såg Den store Gatsby och den var riktigt bra. Så se den. I övrigt så har vi bakat massor, typ kakor och gjort egen glass. Jag har tittat på ett antal avsnitt Gilmore Girls. Köpte säsong ett innan bion. Imorgon ska jag till stan igen för att gå på Plags student. Efter han har sprungit ut så åker jag hem en rund för att byta kläder innan jag drar vidare hem till Björn på hans studentfest. Ska kanske äta med tjejerna innan festen men det vet jag inte säkert än. Vi får se. Nu ska jag städa matbordet så vi kan få plats att äta där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0