Ain't it fun!

Nu har vi jobbat i tre dagar, och fan vad skönt med helg. Det är ganska jobbigt att sitta framför en dator åtta timmar om dagen och bara göra samma sak hela tiden. Tur att det är Wimbledon så man kan ha tvn på i bakgrunden. Jag är glad för Laura gick vidare idag. Murray spelar just nu så om man förlorar är jag inte glad längre. Ferrer vann innan till min stora glädje. Vinner inte Murray hela skiten så vill jag att han ska göra det. Men vi får se hur det blir med det. Tycker det är lite spännande och mer öppet när så många topseedade spelare redan har åkt ut. Det är ju självklart lite synd men jag tycker om skrällar. Om de inte drabbar mina spelare det vill säga. Vilket det typ har gjort. Fick sms av pappa när vi var på Paramore att Nadal förlorade i första omgången. Vamos Rafa :( Men jag överlever. Murray är ju kvar än så länge. Nu ska jag sluta babbla tennis. Ska duka bordet så vi kan äta middag. Imorgon bär det av till stan med mamma, syrran och Axel. Vi ska åka till Stallet, solhaga och lite annat skojsigt. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0