Grattis på födelsedagen mamma!

Så det var ett tag sedan. Över en vecka sedan faktiskt. Men när Andy Murray vinner Wimbledon då måste man skriva om det. Det är mammas födelsedag och hon ville köra till morfars stuga så vi pacade in oss i bilen lite innan tio imorse. Vi kom ner till havet vid tolv tror jag efter en liten fika i stugan. Vattnet var sjukt kallt så jag badade bara fötterna. Kanske kan bada någon annanstans i veckan efter jobbet någon dag. Typ i en sjö där det är lite varmare. Vi stannade inte så länge på stranden för jag ville tillbaka till stugan och titta på tennis. Viktigt viktigt förstår ni! Vi satte oss på altanen med tvn vänd utåt och fönstrena öppna så vi kunde se under två parasoll. Första raden, haha. Ska inte gå in i för mycket detaljer men det var en sjukt bra match. Inte så lång som jag trodde den kunde bli men väldigt bra. Jag sa innan på dagen att jag trodde att Murray kunde ta det i tre set, men att det lika gärna kan bli fem. Och jag trodde mer på fem än tre. För jag trodde verkligen att han skulle vinna. Detta året skulle bli hans år. Men man kan ju aldrig veta. Men efter att han missade tre matchbollar var jag så sjukt nervös och jag vågade inte titta längre knappt. Blev så chockad när han tog den där fjärde matchbollen men fy så glad. Pappa stod bakom mig och sa "Titta jag har gåshud på hela kroppen!" under det sista gemet. Helt. Jävla. Sjukt.
 
 
 
Ojsanhoppsan, var rädd om pokalen Andy! Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0