En gång skåning, alltid skåning?

Tänkte att jag kanske skulle säga vad som händer nu för tiden. Först och främst kan jag meddela att jag har fått en lägenhet (!!!!) på campus i Växjö. Så jag ska bli smålänning jag. Flyttar nog om lite mer än en månad ungefär. So exciting! Måste bara ringa till den som bor där nu för att skriva fullmakter och juffs eftersom jag kommer flytta in innan uppsägningstiden tar slut. Måste hinna göra det i veckan. Men imorgon hinner jag inte i alla fall. Vi ska fira morfars födelsedag med att gå på fotboll i Kalmar (Tyskland vs. Norge). Jag är inte så taggad precis. Fotboll är inte min grej direkt. Och det vet alla redan om. Ska upp tidigt imorgon så jag behöver sova nu. Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0