Vill ha mer lov

Kul. Hittade schemat till nästa kurs och vi har föreläsning plus filmvisning på måndagar och torsdagar. Fan liksom. Hoppas vi inte har någon tenta eller något annat viktigt den elfte för i så fall är jag körd. Det var precis detta jag var orolig för när vi köpte biljetterna. Ohwell. Jag tänker se Yellowcard oavsett. Det får lösa sig på något vis. Det gör det alltid. Men ofta att man har tenta i filmvetenskap liksom. Vilken konstig tenta det skulle vara. Nej, det blir nog liknande konstkurserna. Nu ska jag hitta två valfria byggnader som var moderna för sin tid när de byggdes någon gång under 1900-talet och komma på ett tema till den avslutande uppsatsen i konsten. Imorgon börjar skolan igen så det är dags att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0