Rubrik... nä inte idag

Grattis på födelsedagen syrran!

Jag har påbörjat min sista uppgift i konstkursen och är väldigt nöjd så långt. Jag har elva dagar på mig att skriva två uppsatser och förbereda en muntlig redovisning. Underbart. Gillar uppgiften i konsten men arkitekturen är sjukt tråkig. Jag tar en paus nu med att titta på ett avsnitt Gilmore Girls sedan ska jag skriva för fullt. Imorgon blir det en lång dag i skolan med föreläsning från 10:15 till 16:00. Mindre kul. Så på fredag ska jag ta penna och block med mig till biblioteket så jag inte blir distraherad av datorn när jag behöver plugga. Det är dessutom mycket enklare att leta efter bra bilder i böcker än på internet. Man bara bläddrar och allt finns där. När man inte vet vad man letar efter så är det bättre. Det känns bra att vara tillbaka i skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0