Hoppet har jag kvar, tar ett steg i taget

Idag har jag och Emmy varit och fikat på Fröjd. Det var riktigt mysigt. Sedan gick vi en runda på Klädkammaren innan hon följde med mig hem en stund. Annat än det så jag har pluggat lite, och då menar jag lite. Haha. Nu sitter jag i soffa och tittar på tv med mamma och pappa. Väntar på att mitt te ska svalna så jag kan dricka det utan att bränna tungan av mig. När det är urdrucket ska jag dra mig till sängs. Tennisen som jag så gärna vill se börjar vid fem. Inte mycket sömn hör inte! Sleep is for the weak! Mitt nya motto tillsammans med många andra under Australian Open. Dumma tidsskillnader. Min dygnsrytm är helknasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0