35 days till Yellowcard

Sitter på mitt rum och tittar på Gilmore Girls. Och det är väl vad jag planerar att göra resten av dagen. Kanske planera mina hemtentor lite, hur jag ska lägga upp argumenten och så. Måste gå till biblioteket och låna konstböcker på torsdag. Jag kallar detta min sista lediga dag innan skolan börjar igen. Imorgon är det dags att återgå till rutinerna. Inte sova till tolv och så. Börjar kvart över nio på tisdag och sedan är det full rulle. Nästa lediga helg blir om 33 dagar då jag åker till Göteborg. Tänkas sig, det är 35 dagar till Yellowcard och det var över hundra när jag började nedräkningen. Tiden bara flyger förbi. Vet inte om jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0