Skona mig. Inte mer snö!!

Har arbetat effektivt med min hemtenta i cirka två timmar. Har på den tiden producerat två sidor med text. Tentan ska vara 2-3 sidor. Min är på två och jag har knappt börjat. Jag är nog ovanligt överambitiös. En bidragande faktor kan vara att jag skriver om Harry Potter. Jag älskar Harry Potter. Jag får helt enkelt skriva allt jag har tänkt och sedan korta ner det. Hoppsan liksom. Jag trodde inte det skulle vara så lätt att komma på saker att skriva om. Jag hoppades på att det skulle vara lätt. Men inte så lätt. Det betyder mer tid till andra delen! Den är jag lite rädd för, haha. Hoppas bli klar med del ett idag eller imorgon. Då har jag tills fredag 00:00 med del två. Det borde inte vara några problem. Denna dagen har ju precis börjat liksom. Filmvetenskapen är sjukt mycket roligare än konsten. Bara så ni vet. Arkitekturen var urtråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0