Mitt ben sover. Hjälp?

Igår var jag i skolan och det var skönt eftersom det känns som det var evigheter sedan jag var det sist. Vilket det också var. Haha. Över en vecka sedan ju. Nu ska jag inte dit fören den 25 eller något sånt. Universitetet är ganska chill ändå. Nu har vi skrivvecka vilket innebär hemtenta. Jag ska titta på Harry Potter och den flammande bägaren om och om igen och analysera den. Låter inte helt jobbigt i mina öron. Harry Potter är ju awesome och jag kan redan filmen utantill så det borde inte vara så jättesvårt. Men vi får väl se hur det går. Om det är någon som har Marie Antoinette på dvd säg gärna till. Hade behövt den till del två av tentan. Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på Harry P och anteckna en massa. Låter helt okej enligt mig. Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0