I hope this is the last time

Spelar Fall out boy på hög volym som sjunger med som bara den. Är nästan säker på att grannarna kan höra mig. Haha. Men man måste ju ta tillfället i akt när man är hemma själv. Tycker jag i alla fall. Kan meddela att det inte är det lättaste att skriva och sjunga samtidigt så det blir ett kort inlägg idag. Kom med tåget vid fem sedan gick jag till Coop och handlade lite till dagens middag. Idag inleddes kursen i filmhistoria och vi tittade på stum(skum)film med urjobbig musik. Helt klart inget jag vill se igen. Fy. Men läraren verkar bra. Måste beställa kurslitteraturen ikväll. Får inte glömma det! Nej, nu ska jag sjunga!

Kommentarer
Postat av: Milla

En stumskumfilm eller en skumstumfilm? (Vad är skillnaden? Finns det ens någon skillnad?)

Svar: Tror inte det finns någon skillnad faktiskt... haha
Juuuss

2013-02-26 @ 01:39:29
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0