I am awake and alive

Är i stort sett klar med första delen av tentan. Och jag är sjukt nöjd! Något såhär bra har jag inte skrivit på evigheter. Hoppas bara vår lärare tycker det är lika bra som jag gör, haha. Ska be mamma läsa när hon kommer hem från jobbet. Vilket hon borde göra om en timme cirka. Tills dess lyssnar jag på Yellowcard och drömmer mig tillbaka till Göteborg. Hoppas de kommer hit igen till hösten på deras nästa europaturné. Ikväll ska jag nog börja analysera Marie Antoinette. Vill få denna tentan klar så fort som möjligt så jag kan ta ledigt lite innan nästa kurs börjar på måndag. Måste köpa litteraturen till den också. Böcker för över 600kr. Woho! Den sämsta biten med universitetet, man måste köpa böckerna själv. Men jag får vänta med det tills jag fått studiebidraget nästa vecka. Hoppas jag inte kommer alltför långt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0