Baka liten kaka? Baka liten uppsats?

Del ett av hemtentan är klar. Började på del två igår när jag och mamma kommit hem från stan. Igår var vi och fixade nytt pass till mig. Bilden blev faktiskt helt okej. Hur ofta händer det liksom?! Nu sitter jag på mitt rum och försöker komma igång med pluggandet. Det går inte så bra. All motivationen är som bortblåst. Vill bara gå ut och ta en promenad i solen. Den fina vackra solen! Men jag får väl bita ihop och ordbajsa i några timmar eller så. Har tre sidor att skriva. Det är faktiskt ganska kul jag måste bara börja.

Jag kan klara av det
Du kan klara av det
Om du bara vill så
får du se
Du kan klara av det meeeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0