Vet inte vad jag ska skriva...

Tänkte att jag skulle meddela att jag lever och så. Idag är det två år sedan jag, Hanna och syrran såg Yellowcard på Vega i Köpenhamn. Det var en fin dag det.

Nu sitter jag i köket och har precis målat naglarna. US Open började idag så jag är nöjd, det är dags att vända på dygnet igen. Eller snarare knappt sova något alls. Men så är det. Sleep is for the weak. Tyvärr så börjar skolan igen nästa vecka så jag kan inte vara uppe hur länge som helst då. Måste vara vaken på föreläsningarna, politik är seriösa grejer. Det är helt absurt att jag ska läsa en kurs i politik, jag kan ingenting om politik och det har aldrig intresserat mig. Men man ska ju rösta nästa år så man kanske ska sätta in sig lite i det. Så man inte röstar helt åt helvete liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0