We are not, we are not shining stars

Det var egentligen tänkt att Sigge och Milla skulle komma hem till mig igår. Men så blev det inte. Stället kom Emmy och hämtade mig när hon kom från jobbet vid halv nio typ och så körde vi hem till Björn. Där väntade Björn, Hanna och Daniel. De andra åt pizza och jag åt godis (jag åt middag hemma) medan vi tittade på The Lorax. Sedan blev det en "typ" skräckfilm som enligt Björn inte var läskig. Det var den kanske inte men äcklig däremot. Jag tittade inte så mycket får jag ju medge. Satt mest och pratade med Hanna och Emmy. Men så blir det ju när man inte träffas så ofta. Kom hem vid halv ett ett, vet faktiskt inte riktigt vad klockan var, men det var nog något sånt. Idag har jag jobbat på frågesporten till min 20årsdag och ja, det är väl vad jag har gjort än så länge. Gick upp vid halv tolv så jag har inte hunnit mycket. Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske ska hem till Emmy en runda, får se hur det blir. Eller så tittar jag på Harry Potter. Ni vet, jag tycker ju om att göra det. Och tycker om är en stor underdrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0