I hope so too

Sitter med ett leende på läpparna även fast det inte gick som jag ville i dagens tennismatcher. Och vad är anledning till detta? Ni bryr inte nog inte, men jag säger det ändå. Mr. William Ryan Key. Den dära sångaren i det dära bandet som jag alltid pratar om. Vi lämnar det där. Jag borde sätta mig och fixa mina naglar innan jag ska sova. Hatar att åka till skolan med fula naglar. Men WRK har frågestund på twitter så jag vill inte missa det. Jag skulle ju lämna det där. Haha. Ohwell.

Igår var en fin dag. Tittade på tennis, Greys och sedan var det fest hos Emmy på kvällen. Var inte peppad alls. Fast det är jag nästan aldrig inför fester. Men det blev en riktigt kul kväll. Den bestod av hamburgare, kubb, kroppschoklad (haha), cider på min kavaj (luktar ganska gott faktiskt) och annat kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0