Copper boom!

Jag borde ha pluggat idag. Istället har jag inte gjort ett jävla skit. Then again. Jag är förkyld, har ont i huvudet och vill inget annat än att sova. Har legat i soffan största delen utav dagen och tittat på tennis. Eller så har jag suttit på tumblr och flummat runt. Imorgon ska jag och mamma gå upp tidigt, köra ner till Interstil när de öppnar vid nio sedan ska jag åka till mormor och jobba lite. Det är nämligen Osby Outlet som det så fint kallas. Förra året blev det kaos med utskällningar och en kund som gjorde så alla pengarna ramlade ner på golvet. Det vill vi inte se igen. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Gilmore Girls och lyssna på musik tills jag somnar. Och det lär inte ta lång tid. Ha en fin helg folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0