Samma ljud men inte samma budskap

Man träffar många udda pesoner när man pluggar kultur. Men det är bara roligt. Just nu försöker jag lista ut hur den här dumma boken är upplagd. Man ska läsa en bit i boken och sedan lyssna på ett stycke på en hemsida som vi fått inlogg till. Men hur fan ska jag veta vilket stycke det är som jag ska lyssna på?! Fattar nada. Jag är helförvirrad. Det är inget svårt att förstå engelskan i boken, tycker faktiskt det var väldigt lattläst. Men vilken låt ska jag lyssna på? Vår lärare sa att det står i boken, men var fan då? Jag måste vara blind. Det är den förklaringen jag har till att jag inte fattar. Jag var faktiskt taggad för att läsa när jag satte mig med min sjukilosbok, men inte längre. Men jag SKA lista ut vilken låt det är jag ska lyssna på. Envis det är jag om något.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0