Sa någon Mozart?

Har ingen motivation till att plugga och läsa idag. Och vädret gör ju inte saken bättre! Det är så mörkt. Fy. Vill inte annat än att ligga i sängen, sova och titta på film. Funderar på att gå ner till Coop och köpa lite godis. Fick ju faktiskt studiebidrag igår så jag har råd med det. Plus att jag behöver det, haha. Lite luft gör kanske mig piggare? Kan vara så. Men vore nog för bra för att vara sant. Men i alla fall.

Igår tog jag den fina bussen som heter 7.an till Kristianstad. Mötte upp Bea och Sigge som åt lunch på Ocean City. Vi landade hemma hos Milla vid tre och blev välkommnade av en skrikande Malin. Det var... vackert. Vi pratade, spelade kort, fikade och hade det allmänt awesome. Det kändes som om jag var elev på LBS igen. Men så är jag inte det och har ett litteraturseminarie på måndag i multimediasalen på Linné. Wait what? Ni kan inte se mitt ansiktsuttryck men jag är inte glad. Snarare väldigt skeptisk. Ohwell, vi får se hur det går. Man kan ju inte mer än misslyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0