Så gjorde man inte på Beethovens tid!

Gjorde precis min första intresseanmälan på en lägenhet i Växjö. Ligger för tillfället trea i kön. Så den lär man nog inte få. Then again, jag har inte bråttom. Idag ska jag läsa i kompendiet och sen tar jag helg. Eller, för kvällen i alla fall. Imorgon ska jag skriva min uppsatts så den blir klar och jag slipper tänka på den. Det är vad jag har att göra. Ganska så lite enligt mig. Men nästa helg blir det plugg inför tentan. Whoppiedo! Blir direkt på sämre humör bara jag tänker på den. Hoppas hoppas den inte är allt för svår. Men det återstår att se. Nu, ett avsnitt Ugly Betty sen ska jag läsa och lyssna på klassisk musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0