The collier's reel

Jag kan tala om att det är inte så lätt att skriva en essä om irländsk folkmusik när det knappt finns någon infromation att hitta. Alla fakta jag får upp är från wikipedia och det är ett stort no no! Gick till biblioteket i hopp om att hitta någon bok. Men alla böcker är om svensk folkmusik, fick endast med mig en bok hem och den var värdelös. Börjar bli desperat. Så det hade varit jättebra om någon kunde hjälpa mig. Det kanske finns någon där ute som vet hur man dansar reel och kan visa mig så jag kan skriva en underbart lång beskrivning i min essä. This sucks. Jag har ingen aning om vad jag håller på med just nu. Plus att jag tror jag håller på att bli förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0