I still can't believe where I am now

Jag har läst min essä typ fem gånger nu och är 95% säker på att den är klar. Så nu lägger jag den åt sidan och fokuserar på kursen i populärmusik. Ni blir nog trötta på allt mitt snack om skolan men eftersom jag inte gör mycket annat så blir det så. Idag ska jag dock ta lite paus från skolarbetet hade jag tänkt. Jag hinner nog bli klar med referaten till på måndag eftersom jag är ledig fredag, lördag, söndag och så har jag hela måndag på mig också. Så det borde inte vara några problem. Men det är bäst att jag börjar läsa och skriva direkt så jag kommer igång. Måste bara tipsa om en sjukt god sorbet som mamma köpte för några dagar sedan. Måndags tror jag, sias sorbet som smakar äppelcider. Den är helt magisk. (Och jag har fortfarande lite svårt för det ordet men jag använder det ändå, magiskt alltså.)
 
Låten som jag pluggar till dag ut och dag in...
Måste räkna hur många dagar det är kvar... haha

Kommentarer
Postat av: Milla

Wow, det måste verkligen vara magiskt för att du ska använda det ordet. Magiskt.

2012-10-31 @ 12:07:34
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0