Feststrumpor

Insåg att jag inte har skrivit något på ett par dagar. Men jag ligger hemma i min säng med huvudvärk och tittar på Gossip Girl. Idag har jag varit i skolan, vi hade en gästföreläsare idag så det var kul. Det blev en liten introduktion till folkmusikavsnittet som ingår i kursen. Vi tog tåget hem 13:20 så jag var hemma lite efter två. Väl hemma fick jag ett vackert mail från min lärare i populärmusik. Min uppsatts var utmärkt! "Dina kopplingar till ditt eget liv är lysande, du läser boken med ett kritiskt öga och förklarar varför du reagerar som du gör. Du skriver lysande och jag håller helt med dig om... Fortsätt så här så kommer det gå utmärkt för dig på universitetet!" Nöjd och glad tjej. Så nervös jag var när jag öppnade mailet, haha. Nu hoppas jag att tentan gick lika bra (som om). Idag kom Lena även med min efterlängtade studentpresent, en trasmatta! Specialgjord endast till mig. Den är tre meter lång, så den är lite lång för mitt rum, men den blir bra att ha när jag ska flytta hemifrån någon gång i framtiden. Idag var en bra dag. Lite B&J nu kanske? YESBOX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0