Do what makes you happy, life is short

Jag har inte pluggat ett jävla skit idag. Visst jag har varit på en föreläsning men det räknas inte. Elaka idiotiskt svåra essä. Kompendiet ligger på golvet och stirrar på mig och jag bara stirrar trotsigt tillbaka. Så nu hade jag tänkt titta på en avsnitt av någon serie. Vet inte vilken än och imorgon ska jag masa mig till skolan. Sedan åker jag hem till Milla och har tjockiskväll. Lördag får bli min pluggdag. För då jävlar ska jag skriva på min essä! Kan för övrigt tala om att vi köpte biljetter till Yellowcard idag. Behöver nog inte säga hur glad jag är över det för det vet ni nog redan.

Idag är det ett år sedan Aunt Stephanie "The Ultimate Underdog" dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0