Bragdguld till Zlatan & co? Nej, till Rosenholm

Sitter och är sur över att min dator inte ville sammarbeta igår så jag kunde se tennisen. Och på grund av det så missade jag en awesome match. Så idag ska jag försöka göra något åt det. Vet inte vad, men något. För idag ska jag inte missa en match. Hade svtplay bara funkat som det ska i mobilen hade det inte varit några problem med nu gör det ju inte det, och jag kan inte förstå varför. Nu ska jag ta hand om min dator så att den mår lite bättre och läsa en massa kurslitteratur. Har en uppsats på tio sidor att skriva som ska vara klar den femte november. Underbart! Och eftersom den förra blev så bra har jag mycket att leva upp till.

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha älskar hur alla säger "Zlatan & co". There is no "i" in team, men det är tydligen ett i Sverige!

2012-10-17 @ 14:05:19
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0