5,538,454,631

Vans off the wall music night med Yellowcard, The Blackout och Like Torches. Hur underbart låter inte det?! På torsdag får jag studiebidrag och då släpps även biljetterna. Tänka sig, YC i Götet, det är ju fan bättre än bäst! Ska egentligen skriva på min hemtenta just nu om irländsk folkmusik men jag har svårt att fokusera. Sitter och hoppar upp och ner och ler som en jävla idiot. Ohwell, kanske kan tvinga Milla att hjälpa mig på fredag? haha. Första uppgiften har jag inga problem med, men fattar inte vad som ska göras på tvåan och trean. Får fråga päronen ikväll om de fattar. För det gör inte jag. Så vad ska jag göra nu. Lite svårt att plugga när jag inte förstår. Läsa HP och dricka varm choklad it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0