Sova... Nää

Kom på att jag kanske borde sova nu egentligen. Jag har nämligen föreläsning imorgon och det är jag inte riktigt van vid. Har liksom aldrig haft det på en onsdag innan så det är lite konstigt.

Idag så redovisade vi våra grupparbeten. Det gick faktiskt bra för min grupp. Vi trodde att vi bara skulle prata i max tio minuter men det tog hela 20! Målet blev uppnått. Så det var bra. När jag kom hem åt jag lite lunch, sen låg jag i sängen och lyssnade på musik tills mamma kom hem från jobbet. Det vill säga jag gjorde inte alls det jag skulle och därför sitter jag nu här. Fick ett ryck vid tio och gav mig fan på att bildanalysen ska in idag. Och jo, det gick. Den är inlämnad och klar. Hoppas det blir VG denna gång. På förra fick jag G+. Så sjukt störigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0