Rubrik...

Idag fick jag äntligen mitt vykort från Charlotte. Vi skickade dem samma dag men det tog en jävla tid för hennes att komma fram. Oh well. Nu har jag fått det och jag är glad.
Jag har också blivit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden. Men jag känner inte samma behov till att göra det längre. Så nu vet ni det.
I lördags så var jag, Lucas och Clara på LBS på öppet hus. Jag visade dem runt på skolan, fotade i studion och så. Det var kul att vara tillbaka. När vi skulle hem var tåget inställt vilket var mindre kul. Det tog en timme och tjugofem minuter att komma hem. Tåg till Hässleholm och sedan buss hem till Osby. Nu ska jag förbereda inför föreläsningen imorgon och vårt grupparbete. Vet inte hur det ska gå när jag inte har några böcker än. Tur att det finns google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0