I hope you're gonna ask me to wait

Sitter och funderar på var man kan köpa fina vykort. Man brukar ju inte köpa det där man bor precis. Men antar att de har många att välja mellan på bokhandeln. Så imorgon ska jag gå till biblioteket och leta efter kurslitteratur, köpa vykort och frimärken, skriva klart mitt referat, skriva ut en bild på big ben och lite annat kul. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Orkar inte läsa mer. Jag läste hela dagen igår så jag pallar inte mer nu. Hade dock varit skönt att ha det gjort men kanske tar tag i det igen senare ikväll. We will see. Just nu sitter jag i alla fall här och lyssnar på Yellowcard i min southern air tröja och taggar 10 februari. 98 dagar kvar... Kan inte släppa Seans reaktion i videon nedan. Den är så underbar. Han är så rörd men han vill inte gråta och försöker bara se jätteglad ut och le men till slut så bara måste han gråta. Det är en fin video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0