UJNRFVDUHJNRFDNMFCÖL

Satan i helvete vad mycket jag har att göra innan studenten. Vet inte hur jag ska hinna. Innan jag själv tar studenten ska jag gå på tre andras. Shit asså. Bad pappa köpa en Ben & Jerry till mig så den står nu i frysen. Åt lite när jag kom hem och ska nu spara den till ikväll. Tyckte jag behövde den.
  • Två prov i projekt och företagande
  • CV och interaktiv PDF med arbetsprover
  • Redovisning av projektarbetet
  • Göra klart en megaful hemsida
  • En pianolektion
  • Kanske en extra uppgift i engelska
  • Dela ut alla inbjudningskort till studenten
  • Hinna träna ryggen varje dag
  • Fota Tuva och Zimon inför balen
  • Redigera bilderna på Tuva och Zimon
  • and on and on and on
Btw, snart uppe i 1000 inlägg här. Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0