Share your passion for tennis

Sitter i soffan och tittar på tennis. Jag älskar tennis! Franska öppna, helt underbart. För den som vill veta så vill jag att Rafael Nadal ska vinna. Sofia Arvidssons första match har precis börjat, men sänds tyvärr inte på tv så får hålla mig uppdaterad på rolandgarros.com. Nog om tennis. Kom hem tidigare från skolan idag. Till min stora glädje. Satte mig direkt i soffan och slog på tennisen och har suttit här sedan dess. Ätit jordgubbar och Nutella (!!!), pastasallad och tagit en powernap på 20 minuter. Som ni märker har jag inte varit produktiv alls. Men det gör inget. Är inte stressad ett dugg längre. Gjorde två prov idag, har två kvar. Tänk, två prov sedan tar jag studenten. Jävlar!

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0