Sangria och Harry Potter

Igår fotade jag lite balbilder på Tuva och Zimon. Det blev ganska stressigt på grund av regenet men jag fick många bra bilder i alla fall. Fram mot kvällningen kom Milla och Sigge hem till mig. Vi gjorde paj, gick en runda, tittade på HP och åt cupcakes. Efter de hade stuckit hem somnade jag i soffan framför medidofestivalgojset. Japp, så kul tyckte jag att det var, haha. Jag vaknade och såg att Loreen hade vunnit. Fem minuter senare ringde mamma och väckte mig ur min dvala. Idag ska jag plugga, redigera bilder och åka hem till kusinerna på middag.
//Juuuss
(Milla, jag vill ha bilderna från igår :))

Kommentarer
Postat av: Milla

(De kommer på expresståg imorgon José!)

2012-05-27 @ 13:37:56
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0