Never my sugar

Har åter igen ägnat några timmar åt min projektrapport, som för övrigt börjar bli riktigt bra och nästan klar skulle jag tro. Jag ska nu värma en kanelbulle och sätta mig med en bok en stund och ta det lugnt. Sedan måste jag skriva frågor till min intervju med Sigge. Personportättet ska vara klart om en vecka och jag har inte börjat. Känns bra. Men jag tror jag ska hinna ändå. Hoppas jag. Funderar på att baka något idag men då måste jag gå och handla. Och ni vet ju hur lat jag är så det kommer nog inte hända. Kanske imorgon dock.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Saknar fortfarande framsida och innehållsförteckning hihi. Med referenser menar du typ folk man frågat om råd eller what ever? (Tidigt på morgonen, min hjärna funkar inte än... haha)

2012-05-12 @ 14:26:26
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0