Mendez Rules!

Idag, efter tre års kämpande lyckades jag komma in på underdogs forumet igen. Har saknat Mendez rules tråden där Ryan Mendez svarade på frågor från fans. Tydligen så gör han fortfarande det. Om december förra året räknas som fortfarande, haha. Trodde inte folk gick in där längre men jag hade visst fel. Av någon anledning, när sidan bytte server och Yellowcard inte längre var signade på Capitol Records så kunde jag inte komma in längre. De påstod att mitt användarnamn inte existerde. Jävla as. Det blev någon vajsing helt enkelt. But I'm back! Mina underbara Underdogs, som jag har saknat er! Fast det hade varit bra med ett nytt forum. Trodde vi skulle få det när de kom tillbaka men nope. Besvikelse. Ohwell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0