Just don't love me

Denna skoldagen har varit ovanligt rolig. På samhällskunskapen var det en snubbe på taket utanför vårt klassrum. Han låg här och solade lite, sjöng och spionerade på folket nere på gatan. Väldigt intressant faktiskt. Se bilderna här nedanför. På håltimmen gick jag och Sigge en runda på stan. Jag köpte en gardin till mamma och Sigge införskaffade en ny eyeliner och efter det satt vi i solen med en glass var innan vi gick till engelskan. Jag misstog pig för chicken och påstod att äggen kom från grisarna. Sigge översatte valborg till engelska vilket jag skrattade åt i evigheter. Nu måste jag packa inför resan till Göteborg imorgon. Har ingen aning om vad jag ska packa så det kan bli kul. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0