I was never good at goodbye

Att plugga naturkunskap en lördag halv elva på kvällen är inget roligt. Det ska bli så skönt när det är över. Jag har precis antecknat en massa om fission och kärnenergi. Superkul! Imorgon ska jag gå vidare till kärnkraftverk och joniserande strålning. Jag ser inte fram emot det. Men det måste göras. Jag är helt slut nu och ska faktiskt gå och lägga mig. Gick upp vid halv tio, tittade på intervjun med Christian Olsson på tv4 och sedan gjorde jag mig i ordning och åkte hem till Milla. Vi pratade, fotade och pratade. Jag gick runt i skogen i klänning och högklackat och fick konstiga blickar från joggare. Helt vanlig lördag. Nu vill jag inget annat än sova, så det ska jag göra nu.
God natt peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0