I found a way

Jag vill att det ska vara tisdag. Nu. Inte bara för Yellowcard utan för då är provet i naturkunskap överstökat. Innan vi åkte till Sandviken igår pluggade jag som en galning. Jag hade till och med boken med mig och läste lite i bilen och när vi satt ute i partytältet. Kalas med släktingar är så fruktansvärt tråkiga utan syrran och Axel. Bara gamla och småbarn. Kanske inte riktigt sant, men nästan. Lucas är fjorton och Ida snart trettio. Men ändå. Det är ju inte precis som att jag har hur kul som helst och aldrig vill åka hem. Tvärtom. Jag var trött och ville inget annat än hem. Men tyvärr kom vi hem så sent som halv ett. Blev brutalt väckt halv tio för att Marita skulle komma med min balklänning. Inbjudningskorten till studenten är fortfarande inte klara. Och jag har suttit hem dem framför två filmer idag. Antar att det blir en tredje nu. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0